نمایندگی تعمیرات ویرپول

10 خط ویژه تلفن های شبانه روزی

تعمیر برد ماشین لباسشویی ویرپول

تعویض و تعمیر برد ماشین لباسشویی ویرپول

امروزه لباسشویی به عنوان یکی از ضروری ترین لوازم خانگی شناخته می شود و بدون آن بیش تر از یک هفته نمی توان دوام آورد. تصور کنید لباسشویی شما خراب شود و کوهی از لباس های کثیف دارید و برد آن خراب شده و نیاز به تعمیر برد لباسشویی ویرپول دارید.

چگونه می خواهید این همه لباس را با دست بشویید؟! بنابراین، خراب شدن لباسشویی یعنی فاجعه و باید سریع برای تعمیر آن اقدام کنید. طبق گزارشات و تحقیقات انجام شده توسط شرکت ویرپول، اکثر خرابی های مربوط به این دستگاه ربط به برد آن دارد و طی چند سال اخیر تعمیر برد لباسشویی ویرپول در خواست بیش تری داشته است.

به همین دلیل، در این مطلب برای شما تمامی موارد مربوط به تعمیرات برد لباسشویی ویرپول از جمله وظیفه برد لباسشویی، علت سوختن برد لباسشویی، تست برد لباسشویی، آموزش تعمیر برد لباسشویی و قیمت برد لباسشویی ویرپول را توضیح می دهیم.

فقط در نظر داشته باشید که همواره اقداماتی را جهت جلوگیری از خراب شدن ماشین لباسشویی خود انجام دهید و اجازه ندهید به این زودی ها معیوب شود.

یکی از این اقدامات سرویس لباسشویی ویرپول به صورت دوره ای است تا تعمیرکار اگر کوچکترین نقصی در این دستگاه رخ داده به شما اطلاع دهد و با هزینه پایینی آن را بر طرف کند؛ قبل از این که این نقص شدیدتر و عمیق تر شود و خسارت بیش تری را به بار آورد.

عملکرد و وظیفه برد ماشین لباسشویی

می توان گفت برد مهمترین قطعه ای است که در ساخت لباسشویی به کار می رود و پیدایش آن موجب شده کارایی و عملکرد این دستگاه به طور چشمگیری ارتقا یابد. شاید الان از خود بپرسید وظیفه برد در لباسشویی چیست؟؟؟ اگر برد ماشین لباسشویی خراب شود چه اتفاقی می افتد؟؟؟

عملکرد و وظیفه برد در لباسشویی همانند عملکرد و وظیفه مغز در انسان می باشد. آیا انسان بدون مغز می تواند کاری انجام دهد؟؟ در واقع برد لباسشویی وظیفه هماهنگی، کنترل و نظارت بر سایر قطعات لباسشویی را بر عهده دارد و تمامی کارها در این دستگاه به فرمان برد انجام می شود.

این بدین معناست که اگر برد در لباسشویی نباشد، هیچ اقدامی در لباسشویی انجام نمی شود وعملا بی فایده است.

عملکرد و وظیفه برد ماشین لباسشویی

در نتیجه، با توجه به اهمیت برد شما باید نهایت تلاش خود را بکنید تا این قطعه لباسشویی خراب نشود و در صورت خراب شدن سریع برای تعمیر آن اقدام کنید.

از طرفی دیگر، تعمیر برد لباسشویی کار هر کسی نیست و نیاز به تخصص و مهارت بالایی دارد. بهتر است برای تعمیر برد لباسشویی با نمایندگی ویرپول، 22225007-021، تماس بگیرید. در این نمایندگی مجرب ترین تعمیرکاران در زمینه تعمیرات برد لباسشویی ویرپول در کمتر از یک ساعت و با تجهیزات کامل به منزل شما می آیند و دستگاه را به بهترین نحو ممکن تعمیر می کنند.

علت سوختن برد و نیاز به تعمیر برد لباسشویی ویرپول

زمانیکه لباسشویی شما خراب شود اولین سوالی که به ذهن شما می رسد این است که علت سوختن برد لباسشویی چیست و چه راهکاری را برای تعمیر قطعه مربوطه انتخاب کنیم. در ادامه دلایل اصلی سوختن برد لباسشویی ویرپول را برای شما توضیح می دهیم.

علت سوختن برد لباسشویی ویرپول

نوسانات برق

یکی از علل عمده سوختن برد لباسشویی، اختلالات و نوسانات برقی است که موجب آسیب به فیوزها و مقاومت های موجود بر روی برد می شود و در نتیجه برد را از کار می اندازد. شما باید همیشه لباسشویی خود را به یک دستگاه محافظ برق وصل کنید تا این نوسانات به حداقل مقدار ممکن برسد و از آسیب های جدی به برد لباسشویی جلوگیری کند.

نفوذ آب به داخل لباسشویی

گاهی اوقات آب به داخل لباسشویی نفوذ می کند و موجب رخ دادن اتصال در سیم پیچ های داخلی لباسشویی می شود. زمانی که سیم پیچ ها اتصالی کند، به برد آسیب می رساند و موجب سوختن آن می شود. علاوه بر این، بدنه لباسشویی نیز دارای برق می شود و در صورت نزدیک شدن به آن دچار برق گرفتگی می شوید.

آتش سوزی

یکی دیگر از عواملی که موجب سوختن کامل برد می شود، آتش سوزی است که خسارت جبران ناپذیری را به برد می زند. حتی باید برد را عوض کنید و دیگر قابل تعمیر نخواهد بود.

سوختن قطعه ای از لباسشویی

گاهی اوقات خرابی قطعه ای دیگر در لباسشویی منجر به آسیب به برد لباسشویی می شود و باید سریع آن قطعه را تعمیر کرد وگرنه کامل برد را از کار می اندازد.

تست برد لباسشویی ویرپول

اگر لباسشویی شما خراب شود و می خواهید ببینید که اشکال از برد است یا خیر باید با نشانه های خرابی برد لباسشویی آشنا باشید و به تست آن بپردازید.

در صورتی که با تست برد لباسشویی ویرپول خود متوجه خراب بودن برد آن شدید، سریعا با شرکت ویرپول تماس بگیرید تا جهت تعمیر آن اقدام شود. در ادامه متداول ترین نشانه های خرابی برد لباسشویی ویرپول را برای شما توضیح می دهیم.

– اختلال در اجرای برنامه های لباسشویی: اگر دیدید لباسشویی نمی تواند برنامه خود را به درستی اجرا کند، برنامه اش را به طور کامل انجام دهد، یا ترتیب کارهای شست و شو را به هم زد، احتمالا برد آن خراب شده است.

– قطع کامل پنل لباسشویی: در صورتی که پنل لباسشویی خاموش شود و دیگر اطلاعاتی را بر روی صفحه اش نشان ندهد، احتمال معیوب بودن برد لباس شویی هست. حتما آن را چک کنید.

– قطع ناگهانی لباسشویی در حین برنامه: اگر در وسط اجرای برنامه شست و شو، لباسشویی از کار افتاد و برنامه به طور کامل قطع شد، مشکل از برد ماشین لباسشویی است.

– قطع و وصل شدن لباسشویی در حین برنامه: اگر در زمان اجرای برنامه شست و شو، لباسشویی مدام قطع و وصل شد، مطمئن باشید که مشکل از برد لباسشویی است.

– ایجاد صداهای بلند در لباسشویی: در صورتی که از لباسشویی صداهای گوش خراش و بلندی شنیدید، مشکل از برد لباسشویی است. باید تا آسیب بدتر نشده جهت تعمیر برد لباسشویی خود اقدام کنید.

وجود نشانه های بالا در لباسشویی را باید جدی بگیرید و تعمیر آن را به تعویق نیندازید. برای تعمیر برد لباسشویی بهترین کار اعتماد به نمایندگی مربوطه است زیرا می توانید با خیال راحت تعمیرات برد لباسشویی ویرپول را به آن ها بسپارید. در ضمن به ازای تعمیر، کارت گارانتی شش ماهه دریافت می کنید تا در صورت عیب مجدد، تعمیر برد لباسشویی به صورت رایگان انجام می شود.

تست برد لباسشویی ویرپول

اگر می خواهید خودتان به تعمیر برد لباسشویی بپردازید و به دنبال روش تعمیر برد لباسشویی ویرپول یا راهنمای تعمیر برد لباسشویی ویرپول یا آموزش تعمیر برد لباسشویی ویرپول هستید، مراحل زیر را با دقت و با تجهیزات ایمنی کامل انجام دهید.

فراموش نکنید که تعمیر برد لباسشویی ویرپول کار هر کسی نیست و علاوه بر دانش باید از مهارت بالایی نیز برخوردار باشید. بدون شک تعمیرکاری با بیش از بیست سال سابقه در زمینه تعمیرات برد لباسشویی خیلی بهتر از شما می تواند این کار را انجام دهد. پس تا جایی که امکان دارد خودتان دست به کار نشوید.

– گام اول: ابتدا ماشین لباسشویی را از اتصال به برق جدا کنید. در حین تعمیر اگر لباسشویی به برق متصل باشد، ممکن است باعث برق گرفتگی شود. پس این گام را فراموش نکنید.

– گام دوم: در این گام باید پنل لباسشویی را با یک پیچگوشتی باز کنید. این کار را با حوصله و دقت انجام دهید تا آسیبی به لباسشویی وارد نشود.

– گام سوم: در این گام بهتر است به دلیل جرم گرفتن و کثیف شدن برد، با یک پاک کننده الکتریکی برد لباسشویی را تمیز کنید. سپس، قبل از دستکاری برد یک عکس از آن بگیرید تا در مراحل بعدی سردرگم و گیج نشوید.

– گام چهارم: در صورتی که باید برد لباسشویی را تعویض کنید، سوکت های برد لباسشویی را به کمک یک پیچگوشتی باز کنید و برد جدید را به جای آن قرار دهید. اگر برد لباسشویی قابل تعمیر است و مشکل از فیوزها، خازن ها و سیم کشی های آن است، قطعه معیوب را شناسایی کرده و به تعمیر آن بپردازید.

گام پنجم: پنل لباسشویی را مجددا وصل کنید و چک کنید که لباسشویی درست شده یا نه.

قیمت برد لباسشویی ویرپول

افرادی که نیاز به خرید برد لباسشویی ویرپول دارند، با ما تماس میگیرند و درباره قیمت برد لباسشویی ویرپول از ما می پرسند. در پاسخ می توان گفت قیمت برد لباسشویی به فاکتورهای متعددی مانند مدل لباسشویی و همچنین مدل برد آن بستگی دارد.

علاوه بر این، قیمت برد لباسشویی هر روز تغییر می کند و ما نمی توانیم لیست قیمت ثابتی را در سایت قرار دهیم. نکته ای که باید در نظر بگیرید این است که گول افرادی که قیمت پایینی را برای برد لباسشویی به شما پیشنهاد می دهند نخورید چون به احتمال زیاد قطعه مورد نظر تقلبی است و بعد از مدتی از کار می افتد.

قیمت برد لباسشویی ویرپول

اگر می خواهید به خرید برد لباسشویی بپردازید، بهترین کار تماس با نمایندگی مربوطه است. این نمایندگی، 22225007-021، سال های سال است که در زمینه فروش قطعات لباسشویی فعالیت داشته و بدون شک برد لباسشویی ویرپول اورجینال را با قیمتی مناسب به شما تحویل می دهد.

به ازای خرید برد لباسشویی نیز می توانید از نصب رایگان بهره مند شوید. ما به شما یک ضمانت 6 ماهه می دهیم تا اگر دوباره این قطعه دچار نقص شد، مجددا به صورت رایگان به تعمیر آن بپردازیم.

سخن پایانی

به طور کلی در این مقاله، سعی کردیم تمامی نکات مربوط به تعمیر برد لباسشویی ویرپول از جمله وظیفه برد لباسشویی، علت سوختن برد لباسشویی ویرپول، تست برد لباسشویی ویرپول، آموزش تعمیر برد لباسشویی ویرپول و قیمت برد لباسشویی ویرپول را برای شما توضیح دهیم.

اگر باز هم در زمینه تعمیرات ویرپول سوالی داشتید می توانید با تکنسین های ما تماس بگیرید تا به صورت رایگان شما را راهنمایی کنند و بهترین راهکارها را به شما پیشنهاد دهند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

8 + 7 =

سایر نوشته ها

رله استارت یخچال چیست؟ علت و علائم خرابی آن
رله استارت یخچال چیست؟ علت و علائم خرابی آن
بوی سوختگی یخچال
بوی سوختگی یخچال، نشانه چیست؟
علت وجود آب در مخزن نمک ماشین ظرفشویی
علت وجود آب در مخزن نمک ماشین ظرفشویی
علائم خرابی اورلود یخچال چیست؟
علائم خرابی اورلود یخچال چیست؟
تنظیم تایمر ماشین لباسشویی
تنظیم تایمر ماشین لباسشویی | چگونه تایمر ماشین لباسشویی را تنظیم کنیم؟
علت خاموش شدن ماشین ظرفشویی در حین کار چیست؟
علت خاموش شدن ماشین ظرفشویی در حین کار چیست؟
-متوقف-شدن-ماشین-لباسشویی-حین-کار--شاخص
علت متوقف شدن ماشین لباسشویی حین کار
برخی از مشکلات ماشین لباسشویی
برخی از مشکلات ماشین لباسشویی
علت صدای موتور یخچال چیست
علت صدای موتور یخچال چیست؟ دلیل اصلی صدا دادن کمپرسور یخچال
جمع شدن آب در لباسشویی
دلیل اصلی جمع شدن آب در لباسشویی + روش حل