Warning: Undefined array key "options" in /home/u763472934/domains/whirlpoolrepairco.com/public_html/wp-content/plugins/elementor-pro/modules/theme-builder/widgets/site-logo.php on line 192
راهنمای ماشین ظرفشویی ویرپول | whirlpool

نمایندگی تعمیرات ویرپول

10 خط ویژه تلفن های شبانه روزی

راهنمای ماشین ظرفشویی ویرپول

راهنمای جامع ماشین ظرفشویی ویرپول

موقع خریدن لوازم خانگی مانند ماشین ظرفشویی چه چیزی برایتان اهمیت دارد؟ نوع، کیفیت یا زیبایی آن؟ از جمله مواردی که باید در نظر بگیرید و برای مشتریان حائز اهمیت می باشد برند این قبیل وسیله ها است. برند های زیادی وجود دارند که در جهان حرف اول را می زنند اما یکی از برند هایی که در سطح جهانی از محبوبیت بالایی برخوردار است، برند ویرپول می باشد.

در این مقاله مطالبی در مورد ماشین ظرفشویی ویرپول در اختیارتان قرار می دهیم تا بتوانید راحت تصمیم گیری کنید. این مارک محدود به ماشین ظرفشویی نمی باشد و وسایلی مانند ماشین لباسشویی و یخچال را هم شامل می شود. اگر مشتاق استفاده از این نوع وسیله برقی هستید پیشنهاد می کنیم قبل از خرید آن ابتدا این مقاله راهنمای استفاده از ظرفشویی ویرپول را بخوانید تا بعدا دچار مشکل نشوید.

اگر باز هم سوالی درباره ظرفشویی این برند دارید با نمایندگی ظرفشویی ویرپول در تهران تماس بگیرید تا تکنسین های ما شما را راهنمایی کنند.

امکانات فوق العاده ماشین ظرفشویی ویرپول

حتما تا به حال به چشم دیده اید برخی از وسایل در موقع خرید یک بوروشور یا دفترچه راهنمایی دارند که قبل از استفاده از آن بایستی دفترچه راهنمایش را بررسی کنید و به خوبی بخوانید تا بهره گیری از آن را برایتان ساده تر کند. چون با پیشرفت فناوری و تکنولوژی، کار با این گونه وسیله ها کمی سخت شده است و به همین دلیل راهنمای فارسی در استفاده از آن ها به شما کمک فراوانی می کند. به نکات زیر دقت کنید:

الف) تعیین ساعت شستشوی ظروف:

یکی از بهترین ویژگی های این وسیله مدرن، تعیین ساعت شستشوی ظروف (به صورت دلخواه) است. یعنی می توانید شستن ظرف هایتان را به هر ساعتی که تمایل دارید به تعویق بیندازید. شاید در همان لحظه که ظرف ها کثیف هستند شرایط برای تمیز شدن آن ها فراهم نباشد.

ب) دارا بودن قفسه های متفاوت:

منظور از قفسه، قسمت هایی است که ظرف ها مثل لیوان، بشقاب، قابلمه و … را در درون آن می گذاریم تا شسته شوند. با ظرفشویی هایی با برند ویرپول قفسه هایی را در اختیار خواهید داشت که این قفسه ها کاملا جا دار هستند و از این بابت اصلا نگران نباشید. همه ظروف شما در هر سایز و ابعادی که تصور کنید در این وسیله به آسانی جای می گیرند و در عین حال خیلی تمیز شسته می شوند.

این قفسه ها به گونه ای طراحی شده اند که برای قاشق ها، برای لیوان ها و … جای مخصوص دارد و حجم ظروف مانع از این نمی شود که به خوبی شسته نشوند یا حرارت و مایع به طرز یکسانی در بین ظروف پخش می شود. و حتی ذره ای لک بر روی آن ها باقی نمی گذارد.

ج) منو شستشو:

اکثر ماشین های ظرفشویی از این قابلیت برخوردار هستند ولی ماشین های ظرفشویی ویرپول نیز همین مزیت را به شیوه های خاص تری در اختیار مشتریان عزیز قرار داده است. اگر بخواهیم خیلی جزئی و دقیق برایتان بیان کنیم باید به برنامه شستشوی فوری اشاره کرد. این برنامه زمانی کارایی دارد که ظرف ها چرب نیستند و برای شستن آن ها زحمت زیادی لازم نیست. علاوه بر این ها می توانید با فشار دادن گزینه (START/PAUSE)، روند و جریان شستشو را برای مدت زمان کوتاهی نگه دارید.

د) امتیاز های دیگر ویرپول:

برای بیان ویژگی های کلی ماشین ظرفشویی ویرپول ساعت ها زمان نیاز است اما به صورت تیتر واری ما بقی این مزیت ها را که برگ برنده ای برای شما محسوب می شود، نام می بریم. برای نمونه دارا بودن سبد سوم، آب پاش های پاک کننده ظروف، خشک کن هایی بدون صدا و همچنین برنامه ای که مصرف آب را مدیریت می کند. توجه داشته باشید که همه این امکانات و خدمات در جهت آرامش و آسایش شما مشتریان می باشد.

نکات ضروری در استفاده از ظرفشویی ویرپول

نکات ضروری در استفاده از ظرفشویی ویرپول

1) در پاره ای از موارد بنا به شرایط موجود مثلا عدم وجود فضای کافی، مجبور می شوید که آن را در کنار بخاری، ماکروفر یا یخچال نصب نمایید اما فراموش نکنید که الزاما 30 سانتی متر فاصله بین هر کدام از این ها باشد.

2) باید مراقب باشید که مبادا خردسالان یا کودکان به ماشین نزدیک شوند یا این که وسیله ای برای سرگرمی و بازی آنان محسوب شود.

3) به جز مورد بالا که اهمیت زیادی دارد باید مراقب باشید که شوینده ظروف، در دسترس کودکان قرار نگیرد زیرا مواد تشکیل دهنده ان ها سمی می باشند و مسمومیت زیادی به همراه دارند.

4) بار ها در برنامه های تلویزیونی گفته شده است که در صورت عدم استفاده از وسایل برقی آن ها را از برق بکشید که این توصیه را حتما جدی بگیرید و سرسری از آن رد نشوید.

5) برای بیرون کشیدن دو شاخه از پیریز، از دو دستتان کمک بگیرید.

6) زمانی که کارتان تمام شد، فراموش نکنید که ابتدا آن را خاموش نمایید و سپس از برق بیرون بیاورید. در غیر این صورت از تمیز کردن آن خودداری فرمایید چون ممکن است دچار برق گرفتگی شوید.

7) در گزینه 6 که مربوط به تمیز کردن ماشین ظرفشویی ویرپول می باشد از یک دستمال نازک استفاده نمایید تا مانع از ساییدگی سطوح شوید.

8) برای پاکیزگی بهتر ظروف پیش از شستشو، حتما آن ها را تمیز نموده تا هیچ مواد یا ته مانده غذایی به آن ها نمانده باشد.

امیدواریم از این مقاله لذت برده باشید. ما به عنوان اولین نمایندگی ویرپول در تهران می توانیم در هر مرحله از خریدتان و بیش تر پس از خرید به شما برای نصب، سرویس و تعمیر ظرفشویی این برند کمک کنیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دو + سیزده =

سایر نوشته ها

رله استارت یخچال چیست؟ علت و علائم خرابی آن
رله استارت یخچال چیست؟ علت و علائم خرابی آن
بوی سوختگی یخچال
بوی سوختگی یخچال، نشانه چیست؟
علت وجود آب در مخزن نمک ماشین ظرفشویی
علت وجود آب در مخزن نمک ماشین ظرفشویی
علائم خرابی اورلود یخچال چیست؟
علائم خرابی اورلود یخچال چیست؟
تنظیم تایمر ماشین لباسشویی
تنظیم تایمر ماشین لباسشویی | چگونه تایمر ماشین لباسشویی را تنظیم کنیم؟
علت خاموش شدن ماشین ظرفشویی در حین کار چیست؟
علت خاموش شدن ماشین ظرفشویی در حین کار چیست؟
علت-متوقف-شدن-ماشین-لباسشویی-حین-کار--شاخص
علت متوقف شدن ماشین لباسشویی حین کار
برخی از مشکلات ماشین لباسشویی
برخی از مشکلات ماشین لباسشویی
علت صدای موتور یخچال چیست
علت صدای موتور یخچال چیست؟ دلیل اصلی صدا دادن کمپرسور یخچال
جمع شدن آب در لباسشویی
دلیل اصلی جمع شدن آب در لباسشویی + روش حل