نمایندگی تعمیرات ویرپول

10 خط ویژه تلفن های شبانه روزی

بهترین راه برای سازماندهی یخچال فریزر

چگونه طبقات یخچال فریزر را منظم کنیم؟

اگر قصد تمیز کردن یخچال و فریزر خود را دارید، باید به خودتان یک خسته نباشید اساسی بگویید. اما پس از اینکه تمام آلودگی ها برطرف شد و قفسه های یخچال تان کاملا پاک شد، بهترین راه برای بازگرداندن همه چیز به سر جای خود چیست؟ آیا واقعا مهم است که همه چیز را در سر جای خود قرار دهید؟

روش سازماندهی مواد غذایی درون یخچال

به هنگام سازماندهی یخچال، ما آشپزخانه های رستوران های حرفه ای را به عنوان مدل انتخاب می کنیم چرا که آنها یخچال و فریزر خود را با توجه به ایمنی مواد غذایی سازماندهی می کنند.

این روش سازماندهی بر اساس درجه حرارتی است که مواد غذایی در آن پخته خواهند شد. مواد غذایی که بدون طبخ قابل خوردن هستند (مانند غذاهای آماده و باقی مانده غذاها) در بخش های بالایی قرار می گیرند.

سپس هر ماده غذایی دیگر بر اساس درجه حرارت موردنیاز برای طبخ در بخش های پایین تر قرار می گیرد، به این ترتیب که مواد غذایی که به بالاترین درجه حرارت برای طبخ نیاز دارند (مانند مرغ) در پایین ترین بخش قرار داده می شوند.

اگر به این صورت یخچال و فریزر خود را سازماندهی کنید، با مسمومیت و آلودگی مواد غذای مواجه نخواهید شد، چرا که مواد غذایی آلوده شده باید در درجه حرارت بیشتری در مقایسه با مواد غذایی قرار گرفته در قفسه های بالایی آن طبخ شود.

روش سازماندهی مواد غذایی درون یخچال

استراتژی مرتب کردن یخچال فریزر

پس چگونه می توانیم روش سازماندهی آنها را مورد استفاده قرار دهیم؟ در این استراتژی از همان اصول سازماندهی حرفه ای استفاده شده است که به تنظیمات یخچال و فریزر خانگی تعمیم داده شده است.

1. قفسه های بالایی: باقی مانده غذاها، نوشیدنی ها و غذاهای آماده (مثل ماست، پنیر و گوشت پخته شده).

2. قفسه های پایینی: مواد خام برای غذاهای پخته شده.

3. درب: درب یخچال و فریزر گرمترین بخش یخچال است، بنابراین فقط چاشنی ها باید در آنجا قرار بگیرند. تخم مرغ یا شیر را در داخل درب قرار ندهید، زیرا آنها باید در بخش های سردتر یخچال قرار داده شوند.

4. کشوها: این می تواند کمی پیچیده باشد. از آنجا که آنها به گونه ای طراحی شده اند که رطوبت خاصی را نگهداری کنند، به همین دلیل محل مناسبی برای نگهداری میوه ها و سبزیجات می باشند.

اما آنها معمولا در کف یخچال قرار دارند، بنابراین اگر ما گوشت را در قفسه بالای آنها قرار دهیم، ممکن است سبزیجات تازه را آلوده کنند.

استراتژی مرتب کردن یخچال فریزر

نکاتی در خصوص سازماندهی یخچال فریزر

· اگر شما دو کشو دارید، یکی از آنها را به طور انحصاری برای سبزیجات و دیگری را برای گوشت خام به صورت انبوه مورد استفاده قرار دهید.

· اگر یک کشو بالای کشوی دیگر باشد، از کشوی پایینی برای گوشت استفاده کنید. اگر آنها در کنار یکدیگر باشند، می توانید از آنها به صورت دلخواه استفاده کنید. کشویی که برای گوشت استفاده می کنید را به صورت مداوم تمیز کنید.

آیا هر دو کشو را برای میوه ها و سبزیجات نیاز دارید؟ اگر هیچ راه دیگری ندارید و مجبورید گوشت را بر روی میوه ها و سبزیجات تازه قرار دهید، آنها را درون یک محفظه پلاستیکی قرار دهید که سبزیجات و میوه های شما را از چکه های قطره خون گوشت و سایر آلودگی ها محافظت کند.

برای تعمیر یخچال ویرپول می توانید با نمایندگی ویرپول تماس بگیرید تا مشکل یخچال شما به بهترین نحو برطرف شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دو × چهار =

سایر نوشته ها

رله استارت یخچال چیست؟ علت و علائم خرابی آن
رله استارت یخچال چیست؟ علت و علائم خرابی آن
بوی سوختگی یخچال
بوی سوختگی یخچال، نشانه چیست؟
علت وجود آب در مخزن نمک ماشین ظرفشویی
علت وجود آب در مخزن نمک ماشین ظرفشویی
علائم خرابی اورلود یخچال چیست؟
علائم خرابی اورلود یخچال چیست؟
تنظیم تایمر ماشین لباسشویی
تنظیم تایمر ماشین لباسشویی | چگونه تایمر ماشین لباسشویی را تنظیم کنیم؟
علت خاموش شدن ماشین ظرفشویی در حین کار چیست؟
علت خاموش شدن ماشین ظرفشویی در حین کار چیست؟
-متوقف-شدن-ماشین-لباسشویی-حین-کار--شاخص
علت متوقف شدن ماشین لباسشویی حین کار
برخی از مشکلات ماشین لباسشویی
برخی از مشکلات ماشین لباسشویی
علت صدای موتور یخچال چیست
علت صدای موتور یخچال چیست؟ دلیل اصلی صدا دادن کمپرسور یخچال
جمع شدن آب در لباسشویی
دلیل اصلی جمع شدن آب در لباسشویی + روش حل